Inkoop- en aanbestedingsbeleid
In haar vergadering van 3 februari 2021 heeft de gemeenteraad besloten tot het vaststellen van het Inkoop- en Aanbestedingsbeleid 2021 Gemeente Weert. Het nieuwe beleid treedt met directe ingang in werking. De documenten zijn hieronder te downloaden.
DNR
Voor ingenieursdiensten die werken onder de DNR 2011 wordt een uitzondering gemaakt. De DNR worden wel geaccepteerd alleen dient een leverancier wel akkoord te gaan met de bepalingen die zijn opgenomen in de uitzonderingen op de DNR. Dit document is onderaan deze pagina te downloaden.
ICT diensten en producten
Gemeentelijke diensten digitaliseren steeds verder. Dat maakt professionalisering van inkoop van ICT essentieel. De gemeente Weert hanteert de uniforme GIBIT voorwaarden bij de aanschaf van ICT diensten en producten. GIBIT staat voor Gemeentelijke Inkoop bij IT Toolbox.
Downloads
Bestand | Grootte |
---|---|
Alg. inkoopvoorwaarden leveringen en diensten gemeente Weert.pdf | (0.31 mb) |
Inkoop- en aanbestedingsbeleid.pdf | (0.94 mb) |
Uitzonderingen en toevoegingen DNR 2011.pdf | (0.03 mb) |
Voor meer informatie over het openen van pdf-bestanden of digitale toegankelijkheid, zie deze pagina.