Online regelen of afspraak maken
Wist je dat je veel producten en diensten van de gemeente Weert online kunt aanvragen? Hieronder staan de meest gebruikte op een rijtje. Daarnaast vind je informatie over het online maken van een afspraak voor overige zaken.
Online regelen
Hieronder staan de meest gebruikte producten en diensten die je online kunt aanvragen (soms met DigiD). Je hoeft hiervoor dus géén afspraak te maken bij de gemeente.
Heb je vragen of behoefte aan hulp tijdens het invullen van een digitaal formulier? Neem dan contact met ons op via tel. (0495) 575 000.
Afspraak maken
Wil je toch liever een afspraak maken in het stadhuis in Weert of de dependance in Stramproy? Dat kan via dit digitale formulier:
Voor een bezoek aan een van onze locaties gelden onze huisregels.
Afspraak afzeggen
Heb je digitaal via deze website een afspraak bij de gemeente gemaakt, bijvoorbeeld bij de afdeling Dienstverlening (Burgerzaken), de afdeling Werk, Inkomen en Zorg of De Vraagwijzer, en wil je deze afzeggen of verplaatsen?
In de e-mail die je als bevestiging hebt ontvangen, staan linkjes waarmee je de afspraak kunt verplaatsen of afzeggen.
Mocht je deze e-mail niet (meer) hebben, neem dan telefonisch contact op met de gemeente Weert via tel. (0495) 575 000. Voor de contactgegevens en openingstijden, zie deze pagina.
Openingstijden
Voor de contactgegevens en openingstijden van het stadhuis in Weert, de dependance in Stramproy, de Milieustraat en De Vraagwijzer, zie de pagina 'Contact'.