Doelgroepenvervoer
Omnibuzz regelt het Wmo-vervoer in Limburg
Namens 30 Limburgse gemeenten regelt Omnibuzz het doelgroepenvervoer in het kader van de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo). Omnibuzz zorgt voor jouw ritreserveringen, jouw vervoerspas, het goed functioneren van de taxipoints en de afhandeling van eventuele klachten.
Informatie
Alle klanten van Omnibuzz kunnen op de website www.omnibuzz.nl algemene en actuele informatie vinden, waaronder belangrijke telefoonnummers en email adressen.
Nieuwsbrief
Op de website www.omnibuzz.nl kun je naast de digitale nieuwsbrief over het doelgroepenvervoer ook belangrijke informatie vinden, zie deze pagina.
Ritreservering
Ritten reserveren, ritten annuleren, te laat meldingen, informatie over geboekte ritten:
Maandag t/m donderdag: tussen 06.00 - 24.00 uur
Op vrijdag en zaterdag: tussen 06.00 – 24.00 uur
Op zondag en feestdagen: tussen 07.00 – 24.00 uur
Telefoonnummer: 0900 0699
E-mail: ritreservering@omnibuzz.nl
Je kunt jouw ritten met Omnibuzz nu nog sneller reserveren via het klantportaal op de website van Omnibuzz. Op deze beveiligde website kun je naast het reserveren van jouw rit, ook ritten annuleren. Voordelen van het klantportaal zijn snelheid, gemak en gebruiksvriendelijkheid, waaronder de bediening via jouw smartphone of tablet.
Klantportaal
Je kunt je aanmelden voor het klantportaal door met jouw eigen mailadres een e-mail te sturen naar mijn.omnibuzz@omnibuzz.nl. In deze e-mail vermeld je jouw pasnummer en jouw naam. Omnibuzz stuurt je vervolgens een e-mail terug met jouw gebruikersnaam, jouw wachtwoord en een instructie voor het gebruik van het klantportaal.
Klantenservice
Administratie, pasverstrekking, informatie, vragen, wijzigingen, klanttevredenheid:
Maandag t/m vrijdag: 09.00 - 17.00 uur
Telefoonnummer: 0900 331 0550
E-mail: info@omnibuzz.nl
Centraal Meldpunt Klachten
Indienen van klachten, status klachten, bewaken goede afhandeling klachten:
Maandag t/m vrijdag: 09.00 - 17.00 uur
Telefoonnummer: 0900 331 0550
E-mail: klachten@omnibuzz.nl