De Vraagwijzer maakt u wegwijs in de wereld van regelingen en voorzieningen op het gebied van wonen, welzijn, zorg, jeugdzorg, werk en inkomen. De Vraagwijzer onderhoudt contact met alle mogelijke aanbieders op deze gebieden en is op de hoogte van de gegevens in de sociale kaart. De medewerkers van de Vraagwijzer informeren en adviseren gratis, stellen uw belang centraal én stellen uw privacy voorop.
De Vraagwijzer geeft onder andere informatie over:
De Vraagwijzer helpt bij:
De Vraagwijzer:
U kunt een afspraak maken via de website, zie deze pagina. Wilt u liever bellen of een afspraak maken aan de balie? Onderaan deze pagina staan de contactgegevens en openingstijden van de Vraagwijzer.
Voor mindervalide bezoekers is de toegang goed geregeld. Zij kunnen in de garage onder het stadhuis parkeren (betaald parkeren, u betaalt achteraf) en met de lift naar de hal. Verder zijn er op de Wilhelminasingel aan de zijde van het stadhuis en aan de overzijde in totaal drie invalidenparkeerplaatsen. De inrichting van de balie zorgt voor een betere privacy. Bezoekers die op hun beurt wachten kunnen van diverse zitjes in de ruime hal gebruik maken.
Sociale Kaart
Overzicht van folders van Punt Welzijn
Voedselbank Weert
![]() De Vraagwijzer maakt u wegwijs in de wereld van regelingen en voorzieningen op het gebied van wonen, welzijn, zorg, jeugdzorg, werk en inkomen. |
|||||||||||||||||||
![]() |
Wilhelminasingel 101, 6001 GS Weert Bij een bezoek aan het stadhuis gelden deze huisregels. |
||||||||||||||||||
![]() |
Postbus 950, 6000 AZ Weert | ||||||||||||||||||
![]() |
(0495) 575 000 Vanuit het buitenland: +31 495 575 000 |
||||||||||||||||||
![]() |
vraagwijzer@weert.nl | ||||||||||||||||||
![]() |
www.devraagwijzer.nl | ||||||||||||||||||
![]() |
Een afspraak kunt u digitaal via de website maken, zie deze pagina. |